my happiness

my happiness
i just love them more than i love myself!
Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, June 6, 2009

Shoes Temptation!

Semalam sajer jer nak pegi The mInes untuk lunch..tetiba ternampak la kedai Crocs..tengah sales pulak tu..aku pun sajer nak tengok2..rupa-rupanya satu kedai la sales..design baru memang takde..dan outlet lain mmg takde sale..macam langkah kanan le pulak..tak tau ler rezeki aku atau rezeki tokey kedai..sbb setelah puas mundar mandir..akhirnya aku sambar 2 sandal..ade gak rase bersalah..tapi setelah membuat pertimbangan yang wajar..eewah!..akhirnya aku beli gak..sales 50%..mulanya mmg plan nak beli design baru "leopard"..tapi disebabkan dah beli 2 ni makan tak jadi ler beli yang new design tu..takper..cukup ler ni

dalam sibuk membeli untuk diri sendiri teringat gak kat hubby..nak beli gak sebab sandal lelaki pun murah2..tapi tak ingat lak saiz sayang..so lepas balik keja malam semalam terus ajak sayang pegi Mines lagi..nak suruh die tgk sendiri..setelah die puas belek2..akhirnya die berkenan satu..so aku pun belikan untuk sayang..yeler rase bersalah gak shopping untuk diri sendiri..hehe..nak cover line ler tu..takut sayang bising..tapi nasib baik die ok jer!..so dua2 pun pulang dengan gembira sebab dapat kasut buaya baru..hehe

Tadi pegi PKNS bagi utk dinner..singgah jap kat outlet adidas..berkenan le plak..satu Running Shoes..RM 188 lepas diskaun..comel jerr..slim..ringan..colour kelabu ngan pink..sempat try lak..harga mcm ok..tapi sbb dah belanja lebih untuk kasut buaya maka..aku diam ajeler..

nak dijadikan cerita..memang rezeki aku..hubby beli satu T-Shirt..harga dalam RM50..pastu promoter tu cakap..kalau abang beli barang kombinasi kasut..seluar atau baju..abang boleh enjoy..tiap barang tu 40%...mcm best jer..aku pun tanyalerr pasal kasut tadi..sebab sayang dah beli Tshirt tu so kalau aku beli kasut tu..bole dapat les 40% untuk dua2 barang..so kasut comel tadi tinggal RM 113 dan baju sayang tinggal 20 lebih jer...berbaloi-baloi..dan sayang offer lak nak bayar sebab smlm aku belikan die sandal Crocs..sukernyerr..thanks sayang..bulan ni bajet kiteorg banyak kat kasut..rase dah cukup2 ler tu..harap tak tersangkut dekat mana2 sales lagi..boleh kering gaji sebelum waktunya..hehe




the new collection!

2 comments:

  1. ala..chommellnyer CROCS!!!

    Jus baru jer dok tgk2 yg itam grey tue..tadi tgk kat Jusco JB.Tp Rm1++
    Brape k.nana beli?

    Nextweek ader sale lagi tak?Klu ader leh balik weekend nie :-)

    Syioknyer ader banyak pasang Buaya..hehhe.

    ReplyDelete
  2. reply yg dah basi ni..dah lame giler tak jengah blog ni..kasut tu kak nana beli 60 jer..kat mines..

    ReplyDelete