my happiness

my happiness
i just love them more than i love myself!
Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, April 20, 2011

Wanted!

my humble most wanted item..........




ahaha..berangan..tapi yang sebenarnya saya memang nak membeli sebuah stand mixture mixer sebab nak belaja baking membaking la kononnya.. saya sangat berkobar-kobar utk bake a cake for Auni's first birthday..bole ke..jgn risau sebab saya takkan spoil birthday Auni dgn kek yg tak menjadi..saya kan berlatih dengan bersungguh-sungguh..tapi takde la sampai nak berkitchen2 aid bagai..cukupla kalau dapat beli satu yg jenama apa2 pun asalkan dapat memukul adunan kek saya sehingga kembang..di harap Mummy Sara sanggup la nak ajar saya nanti buat Red Velvet Cake yer nanti..tapi tetap nk order RVC utk birthday Auni nanti..manala tau my RVC nanti tak cukup...huhuhu tak hengat baru nk belaja terus nak buat RVC..saya akan buktikan nanti..ewaah!..tunggu post RVC nanti..hahah beriya!


mini RVC from Phatmummy...sangat sedap!..thanks yer atas pujian di atas kek tu..sangat terharu...hahaha!

5 comments:

  1. rvc mmg sedap giler kan? try la buat su senang jek..dah byk kali try sure menjadi =)

    btw, kitchen aid merah menjadi pujaan hatiku! i can live without designer bags but i am sure can't live without kitchenaid tersyg! haha..ni la ungkapan kt hubby masa mengendeng hari tu...

    tp belum dapat lagi daaa.....mahey bebeno =P

    ReplyDelete
  2. i pon nak yg warna merah tuh!!!!!!..
    u belikan satu uk i boleh..hehe

    ReplyDelete
  3. tu la lin..tengok kek ko..kus semangat..pastu yantie pulak mmg buat apa lagi..order terus..sedap you..kitchen aid tu angan2 jer..dah terer nanti bole la.

    ReplyDelete
  4. melur nak cari warna merah kat tesco ade jual ke..heheh..first aid ada kot!..bajet ciput..beli yg biasa2 jer..

    ReplyDelete
  5. lin nanti aku buat gerakan angsa sambil memukul adunan kek..aha

    ReplyDelete