my happiness

my happiness
i just love them more than i love myself!
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, July 15, 2010

i just got a phone call from ayah informed that they will be here very soon..this afternoon..all the way from johor..the early plan was my parents will be here by next week to accompany me during my labour..but ayah said they want to spend the weekend and bring buah-buahan dari kampung so that i can eat before deliver..mama also can cook lauk yang sedap2 utk saya..

saya sangat terharu..dan tak sabar nak lepak masa weekend bersama keluarga sambil makan donut dekat big apple alamanda..kalau ikutkan hati nak ajer pegi ikea tgk brg2 rumah and to fulfill my endless checklist for brg2 rumah n nak makan meatball..but my hubby dah sound agar aktiviti weekend hanya terhad di area bangi, kajang, serdang n putrajaya sajer..sebab dekat dgn Hospital Annur..

apapun saya sangat gembira...sebab semua ahli keluarga saya ade di sisi!

1 comment:

  1. hi susu,

    lamanya tak update blog...mana gmbar and cite bucak cinonet tuh...tak puas tgk hari tu ;)

    ReplyDelete