my happiness

my happiness
i just love them more than i love myself!
Lilypie Second Birthday tickers

Friday, May 1, 2009

Aku Bermimpi..


Selalunya orang mimpi malam..tapi aku ni mimpi dah siang dah..tu lah akibat sambung tido balik..mimpi yang kelakar..aku mimpi tengah amik exam..tapi pengawas tu suruh aku duk kat luar dewan..baca buku dulu..tak bole masuk exam..ade kerr..

Ni macam satu peringatan..yang aku tak ready apa-apapun untuk exam PTK Mei ni..haha..bahan macam berlambak2..konon nak study kat rumah..tapi tak pernah pun bawak masuk rumah lagi dah berminggu terperap kat boot kereta aku..tak pernah nye aku layan..orang fotostat nota..aku pun beriya nak..tapi tak baca2 pun..bole plak aku layan baca buku cerita lak..

Tah bile nak start..dah tak tau teknik pemebelajaran berkesan dah tepu..nasib baik kena exam..kena gak baca buku pasal pentadbiran awam ni..kalau tak..jgn harap ler.berkarat terusler otak aku ni..gerun gak tgk kengkawan tgh sibuk study..mula rase tercabar..tapi sekejap jerr penyesalan tu..tah ape2 ler aku ni..waargghh..bile nak start ni..jangan malas suhana..

No comments:

Post a Comment