my happiness

my happiness
i just love them more than i love myself!
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, April 30, 2009

Anugerah Khidmat Cemerlang

Kawan2 Batch MKN 2006 yang BEST GILER..fiza takde le plak!

Alhamdulillah..tahun ni aku dapat anugerah khidmat cemerlang..perasaan memang tak dinafikan seronok gak lah..terasa seperti penat jerih kita dilihat..dinilai dan dihargai bos..cuma dalam kegembiraan tu..aku masih terfikir adalah aku memang layak..bukan apa..aku ni agak ok la bab keja..cuma masih baru..tapi aku harap rezeki ni memang bahagian aku..tak nak le sebab diri kita ada orang yang lebih layak tak berpeluang..apa guna dapat semua tu kalau kita memang tak layak..sebab kita dah halang rezeki orang lain..dan nanti orang cakap2 kat belakang plak..

Tapi aku harap pemberian ini telah melalui proses yang adil..biar berkat hidup aku..lama lagi aku nak keja ni..hari ni sekat rezeki orang nanti rezeki aku pulak ditarik balik..tak mau..

Apapun aku tetap bersyukur dengan rezeki ni..semoga perkara ini meningkatkan lagi semangat aku dalam menjalankan tugas..semoga urusan aku sentiasa diberkati..dan dipermudahkan..dan semoga aku mampu mempermudahkan urusan-urusan orang lain juga..Insyaallah

No comments:

Post a Comment