my happiness

my happiness
i just love them more than i love myself!
Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, April 26, 2009

masa untuk rehat..

keterujaan di hujung minggu

hari ni bangun agak awal..terus siap2 nak pegi pasar..weekend adalah masa untuk masak..memandangkan hari2 biasa hubby cume nak makan sup..jaga badan katanya..hehe..jadi weekend aku mmg masak lebih sket..dah lebih dua minggu kiteorng tak mkn nasi malam..cume weekend jerr melantak..hubby turun 3 kilo..aku maintain jerr..menyampah betul..mungkin kurang exercise..atau aku punye diet dah dirosakkan dgn selera makan di hujung minggu..makan tahap stok seminggu kot..hehe

hari ni masak sotong besar.masak lemak cili padi.ikan goreng dan ayam goreng pandan..aku main tibai jerr bungkus ayam tu..asal bole..nasib baik lerr sedap..

siapkan laundry yng menimbun..still tak siap susun lagi ni..penat..lebih kurang pukul 3 ptg baru semuanyerr beress...agghh penat sungguh..tapi aku ni mmg susah nak tido siang..layan tgk tv..hubby syok jer tido lepas kekenyangan..

ptg tadi rase boring, ajak hubby jalan2..dekat jerr..alamanda..sajer jer sebab penat duk rumah seharian..perut kenyang lagi..tapi still nak pegi minum petang..hubby teringin nak minum root bir kat a&w..aku pun apa lagi antara minuman kegemaran..large rootbir float..double scoops..walaa..dah lame gilerr tak makan aiskrim ni..yelah try elak makanan yang kurang menyehatkan..tapi hari ni aku tewas gakk..balik rumah makan nasi plak..lauk pagi tadi memanggil2..sayang plak tak makan..ni tgh kenyang giler..patutlerr diet aku tak pernah berjaya..aku cover balik masa weekendd...iisskk..silap teknik rupenyee..

takpe cube lagi..esok pegi jogging lagi dgn munirah..im trying my best to stay healthy..

No comments:

Post a Comment